Anna D

Sagan om att flänga runt med mer och mindre katastrofala resultat.

BANGKOK I'M COMING FOR YOOOU

Publicerad 2014-06-09 01:52:38 i Resor,

Bokat hostel första natten, känns lite mer verkligt nu! Måste säga att jag hade förväntat mig lite billigare prisnivå :( Men ja, insåg ändå att det förmodligen är smidigast att bo mittemot tågstationen på grund av tidsbrist etc, så istället för att betala typ 20 kr så la jag till en 50-lapp och vinner förhoppningsvis lite tid istället. Lätt värt. Lär ju ha cirka 14 kg packning, så att vandra tusen kilometer det första jag gör skulle suga. + najs att bara kunna kuta över vägen, fixa tågbiljetter till nästa destination och ha det bortgjort.

HOPPAS JAG HITTAR NÅN ATT MINGLA MED :) Snart byter alltså denna blögg skepnad till reseblogg, lite mindre miserabelt att läsa än mitt vanliga traggel...? Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

24 år urgammal med tillhörande livskris, från Skellefteå, lever i London. Anser att livet mest bara är en transportsträcka mellan diverse resor.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela