Anna D

Sagan om att flänga runt med mer och mindre katastrofala resultat.

Hej, det var en stund sedan

Publicerad 2014-07-25 18:56:48 i London,

Kom av mig lite, minst sagt. Så går det när man reser i en månad med miljontals vettigare saker att göra än blogg.se, i kombination med väldigt labilt internet överlag.
 
Ska väl styra upp denna plats återigen - först och främst, JAG ÄR TILLBAKA I LONDON! Så för närvarande består livet av återseenden, IKEA-turer samt arbetssökande. Sistnämnda vill jag ha uppstyrt så fort som bara möjligt - slippa stressen att slösa de återstående sparpengarna på hyra samt ha möjlighet att planera nya äventyr vore trevligt.
 
Lite bilder ba! Alla dessa från första helgen då jag kom tillbaka. Helt fantastiska dagar, denna stad och dess människor alltså. Återkommer!












Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

24 år urgammal med tillhörande livskris, från Skellefteå, lever i London. Anser att livet mest bara är en transportsträcka mellan diverse resor.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela