Anna D

Sagan om att flänga runt med mer och mindre katastrofala resultat.

Obygden

Publicerad 2014-06-04 14:53:06 i Allmänt,

Och ja. Skolan är slut (lite justering av uppsatsen bara), jobbet är slut, jag är alltså 100% sysslolös. Landade i Skellefteå igår, här ska jag agera hjärndöd i en vecka. Hela familjen jobbar + jag känner ju knappt någon här längre eftersom de allra flesta har flyttat härifrån, så ja - sjukt oklart vad dagarna ska fyllas med förutom att umgås med hunden! Igår sprang vi:
Nu har jag mest bara avlidit på soffan. Ikväll = springa igen. Om en vecka drar jag!!! ÅRETS ÄVENTYR! Om nån är pro på sydost-Asien (Laos, Vietnam, Kambodja & bara lite Bangkok), TIPSA GÄRNA :) Är nämligen en av få svennar som aldrig satt min fot i den delen av världen, inte ens i Thailand. + notera att jag reser ensam, så det är sevärdheter jag vill ha och ej en massa fest!
(panikblicken pga sysslolöshet)

Kommentarer

Postat av: Jennifer i München

Publicerad 2014-06-04 19:01:18

Jaaha, nej då kom jag ju efter dig. Men ändå vilket sammanträffande! Inte så ofta jag hör om folk som åker dit. Hörde dock svenskar på gatan... :)
Bilade ju upp till Frankfurt och sen Luxemburg och så ner till Frankrike genom Metz och sen Strasbourg så nej inga andra ställen runt omkring egentligen, stannade på så många platser på vägen :) Tyckte det var väldigt vackert och förstod liksom varför folk säger att det är så fint.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

24 år urgammal med tillhörande livskris, från Skellefteå, lever i London. Anser att livet mest bara är en transportsträcka mellan diverse resor.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela